The simpsons Wiki
Advertisement

Maggie Simpsonová[]

Margaret Simpsonová [Samsonová][]
Maggie.png
Pohlaví Žena
Vlasy Blond
Věk 1
Rodina
Tatínek: Homer[]
Maminka: Marge[]
Sourozenci: Bart,Hugo[]
a Líza Prorodiče:[]
Abe , Clancy,[]
Jackie a Mona []
Tety: Patty,Selma[]
a Abbie[]
Strýcové: Herb Powell[]
Manžel: (v budoucnu)[]
Gerald[]
Dítě: (v budouncu)[]
Maggie Jr.[]
Dabing (AN)
hodně lidí[]
(jen cucání dudlíka)[]

Margaret "Maggie" Simpsonová (v budoucnosti Samsonová) je nejmladší z aktuálních sourozenců rodiny Simpsonových.[]

Simpsons Homer-Lisa.jpg

Narozena 16. června 1988 Maggie je 1 rok a je to typické batole s dudlíkem v puse. V ůodní scéně stojí 486.52$ což je v přepočtu 9 244 kč (9 243 kč a 88 haléřů). Měří 60 cm a na svět přišla úplně náhodou. Její nejoblíbenější hračka je medvídek pana Burnse Bobo. Její první slovo bylo táta, když jí Homer říkal, aby mluvila co nejpozději, portože když děti mluví, tak odmlouvají. Maggie dokáže střílet ze zbraní, zachránila Homera před mafií,perfektně umí hrát na saxofon stejně jako její sestra Líza,umí řídit auto...

168px-Picture0026.jpg

Postřelila pana Burnse, když se jí snažil vzít lízátko. Její úhlavní nepřítel je Gerald Samson což je mimino se srostlým černým obočím. Vtipné je, že v budoucnosti se spolu vezmou a budou spolu mít dcerku Maggie mladší. Nějaký čau působyla u Flandersů kvůli Sociální péči. Její velmi oblíbená kazeta je Vánoce ve Zvonečkově což je díl z malých veselých Elfíků. Její kamarádi je Vočko ale hlavně televize - Líza a Bart se hádali, koho má Maggie radši a tak se jí zeptali a Maggie si nevybrala ani jednoho a obejmula TV. Nejraději cucá svůj dudlík, který stojí 1 000 000$ - 19 000 000 kč. Ke snídani má nejradši pěkně propečené toasty od maminky.

163px-Teen Maggie.png
180px-MaggiePriceS2.jpg

Z hracích kostek pro děti sestavý rovnici E = MC2 Postřelila do ramene Springfieldskou mafii právě brokovnicí, když se Tony snažil zabít Homera.

MaggieSimpsons13526.jpg
Advertisement