FANDOM

Guthrie Frenel
Guthrie Frenel
Płeć Mężczyzna
Włosy Brązowe
Zawód Reżyser
Pierwszy występ "Springfield Splendor"
Głosu użycza Martin Short

Guthrie Frenel – reżyser teatralny.

HistoriaEdytuj

Frenel, Lisa i Marge

Marge i Lisa zgadzają się na propozycję reżysera

Chwilę po kłótni Homer powiadamia Lisę i Marge, że ktoś czeka na nich w salonie. Jest to Guthrie Frenel, reżyser teatralny, który chce przerobić Sad Girl w broadway show. W trakcie podejmowania decyzji Frenel ogląda pokój Simpsonów i zaplątuje autorki powieści graficznej koralami.

Reżyser przedstawia swoją wizję komiksu w Walter R. Bridgentunnel Theatre. Lisa nie jest nią zachwycona, ponieważ Frenel zamiast historią inspiruje się rysunkami Marge.

Frenel rozpacza

Frenel pogrąża się w rozpaczy po fatalnych recenzjach

W trakcie premiery przedstawienia Frenel niczym Aladyn lata nad widownią na magicznym dywanie (właściwie na przytrzymywanym przez cienkie liny stoliku) i rozrzuca po sali swoje korale. Zaniepokojona nadmiarem efektów specjalnych i zbyt dużą fantazją, która ogranicza wkład Lisy do zera, Marge zwraca się do reżysera, który gorączkowo przesuwa dźwignie za sceną. Frenel nie ma zastrzeżeń do swojego show, zaś Marge, widząc przygnębienie córki, niszczy jego wizję artystyczną. Wściekły reżyser oślepia reflektorem mężczyznę od efektów specjalnych i przyczynia się do wybuchu pożaru.

Frenel jest przekonany o powodzeniu swojego przedstawienia i wybiera się do Springfield Sardi's, by świętować sukces i przeczytać recenzje show. Gdy widzi krytyczne nagłówki gazet, załamuje się[1].

OsobowośćEdytuj

Frenel przytula Homera

Reżyser przytula Homera

Frenel jest uosobieniem ekscentryzmu, świadczą o tym jego nietypowe zachowania, gesty, słowa, a nawet ubiór i włosy. Podczas czytania spaceruje po stoliku w salonie Simpsonów, bez przyczyny obejmuje Homera w pasie i ciągle pochłania go coś nowego. Nosi kolorowe ubrania, w tym charakterystyczne korale na szyi. Ma również częste wahania nastroju: kiedy Lisa mówi mu o konflikcie z Marge, przestaje się uśmiechać i zaczyna na nią krzyczeć, zaś gdy przedstawienie nie idzie po jego myśli, kopie reflektor i doprowadza do wybuchu pożaru w teatrze.

Mimo to reżyser potrafi docenić sztukę - jest zachwycony rysunkami Marge i pragnie stworzyć historię na podstawie jej ilustracji.

PrzypisyEdytuj