FANDOM

Herb rodziny Burnsów

Herb rodziny Burnsów

Rodzina Burnsów – jedna z najzamożniejszych i najbardziej wpływowych rodzin zamieszkujących Springfield.

Jednym z nielicznych pozostałych przy życiu członków tej rodziny jest główny antagonista serialu, Charles Montgomery Burns. Jego najdalszym przodkiem jest Elihu Burns.

Rodzina Burnsów związana jest między innymi z francuską rodziną Charles'ów oraz z Simpsonami. Jej członkowie są również spokrewnieni z Adolfem Hitlerem, na co wskazuje nazwisko Jeannette Schicklgruber, dalekiej krewnej Burnsa.

Cechy charakterystyczneEdytuj

Znak rozpoznawczy Larry'ego

Pan Burns rozpoznaje swojego syna po charakterystycznych plamach z lewej strony czoła

Przez lata rodzina Burnsów była kojarzona z pokaźnym majątkiem, długowiecznością oraz wysokim statusem społecznym. Jej członkowie są do siebie podobni także pod względem wyglądu oraz pewnych cech charakteru, które przekazywane są z pokolenia na pokolenie.

Wspólne cechy fizyczneEdytuj

  • Długi, często lekko zakrzywiony nos,
  • Trzy plamy wątrobowe po lewej stronie głowy,
  • Zgarbione plecy,
  • Rząd wystających zębów.

Wspólne cechy charakteruEdytuj

  • Brak empatii, nieczułość na ludzką krzywdę,
  • Chciwość,
  • Egocentryzm,
  • Obłuda,
  • Nikczemność.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

Zamieszczone w książce pt. C. Montgomery Burns' Handbook of World Domination drzewo genealogiczne przedstawia osiem pokoleń rodziny Burnsów, poczynając od Elihu Burnsa, kończąc zaś na nieślubnym synu pana Burnsa, Larrym. Tuż obok wypisane są osiągnięcia poszczególnych Burnsów, zwłaszcza tych, którzy cieszą się złą sławą na całym świecie.

Zobacz także: Kategoria:Rodzina Burnsów

Drzewo genealogiczneEdytuj

Drzewo genealogiczne rodziny Burnsów