FANDOM

Springfield Splendor
Whistler's Father
Treehouse of Horror XXVIII
Whistler's Father
Whistler's Father 1
Numer odcinka 621
Kod odcinka WABF16
Premiera 15 października 2017[1]
Goście serialu Nick Fascitelli
Joe Mantegna
Produkcja Al Jean
Scenariusz Tom Gammill
Max Pross
Reżyseria Matthew Faughnan

"Whistler's Father" – trzeci odcinek 29 sezonu Simpsonów. Zadebiutował 15 października 2017 roku.

StreszczenieEdytuj

Homer odkrywa, że Maggie świetnie gwiżdże. Postanawia wykorzystać jej talent i robi z niej gwiazdę. Tymczasem Gruby Tony przekonuje Marge, żeby zaprojektowała wystrój jego domu publicznego.

FabułaEdytuj

Homer odkrywa talent Maggie

Homer zastanawia się, jak wykorzystać talent swojej córki

Podczas gdy Marge spotyka się z Luann, Bernice i Helen, Homer opiekuje się Maggie. Kiedy znajome krytykują gust swojej koleżanki co do wystroju wnętrz, Homer przyłapuje swoją najmłodszą córkę na gwizdaniu. Wyobraźnia podsuwa mu sposób na wykorzystanie jej talentu.

Gruby Tony spotyka Marge w szkole

Gruby Tony składa Marge interesującą propozycję

Gdy zaprojektowana przez Marge sala w Szkole Podstawowej w Springfield znów podlega krytyce, Gruby Tony wyraża podziw dla jej pracy i znajduje dla niej zajęcie. Tymczasem Homer udaje przed kolegami z Tawerny Moe, że potrafi świetnie gwizdać. Niespodziewanie do baru wchodzi Dziadek, który ujawnia prawdę na temat swojego syna i, widząc talent wnuczki, opowiada własne doświadczenia związane z gwizdaniem. Chwilę później prosi Homera, by utorował Maggie drogę do sławy, której sam nie osiągnął.

Maggie uczy się gwizdać od ptaków

Maggie przysłuchuje się gwizdaniu ptaków

Na początek Abe, Homer i Bart zabierają Maggie do Ogrodu Zoologicznego w Springfield, by mogła nauczyć się gwizdać jak ptak. Następnie pomyślnie udaje jej się przejść przesłuchanie do konkursu, zaś Homer zaczyna się martwić, czy nie wykorzystuje jej jedynie do spełnienia własnych ambicji. W tym samym momencie Gruby Tony pokazuje Marge lokal, którego wystrojem ma się zająć: jest to stary budynek poczty. W trakcie pracy odkrywa, że w tym miejscu powstanie dom publiczny.

Podczas rodzinnego obiadu Simpsonowie są niespokojni: każdy z nich ukrywa jakiś sekret, w tym również Pomocnik Świętego Mikołaja i Śnieżynka II, którzy całują się w kącie jadalni.

Gruby Tony i Marge w domu publicznym

Gruby Tony wzruszony po obejrzeniu zdjęcia papieża

Kiedy Maggie ma wystąpić na scenie w programie Hot Shot Tots, Homer próbuje ją powstrzymać, lecz jego córka nie chce się wycofać. W międzyczasie koleżanki zaczynają się wyśmiewać z Marge, która nieświadomie wystroiła dom publiczny. Marge przekonuje Grubego Tony'ego, by zamknął lokal, pokazując mu skrzynkę pocztową jego matki, w której znajduje się zdjęcie papieża z pozdrowieniami. Nie mogąc znieść wstydu, gangster postanawia czym prędzej zawiesić działalność.

Pierwszy ząb Maggie

Maggie traci szansę na karierę w show-biznesie

Upokorzenia doświadcza również Maggie, która traci umiejętność gwizdania przez swój pierwszy ząb. Homer postanawia przemówić w imieniu dziecka do niezadowolonej publiczności. Oświadcza między innymi, że to najsłodsza dziewczynka na świecie i najważniejsze z tego wszystkiego jest to, że mógł z nią spędzić trochę czasu. Gdy wracają do domu, Homer prosi córkę, żeby na przyszłość ukrywała swoje talenty. Kiedy wychodzi z jej pokoju, Maggie wyjmuje zza poduszki portret ojca swojego autorstwa.

Pod koniec odcinka Homer i Marge zdradzają swoje sekrety oraz obiecują, że w przyszłości nie będą już niczego przed sobą ukrywać. Chwilę później Homer zdaje sobie sprawę, że Marge potajemnie poszerza jego spodnie i okłamuje go co do ich rozmiaru.

CiekawostkiEdytuj

Skinner, Chalmers i Willie z Krainy Oz

Skinner, Chalmers i Willie przebrani za bohaterów z Krainy Oz

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Sezon 29
The SerfsonsSpringfield SplendorWhistler's FatherTreehouse of Horror XXVIIIGrampy Can Ya Hear MeThe Old Blue Mayor She Ain't What She Used to BeSingin' in the LaneMr. Lisa's OpusGone BoyHaw-Haw LandFrink Gets TestyHomer Is Where the Art Isn't3 Scenes Plus a Tag from a MarriageFears of a ClownNo Good Read Goes UnpunishedKing LeerLisa Gets the BluesForgive and RegretLeft BehindThrow Grampa from the DaneFlanders' Ladder