FANDOM

Дім, милий дім
Барт продає свою душу
Ліса-вегетеріанка

«Барт продає свою душу» — четверта серія 7 сезону.

Опис Редагувати

Після того, як його розіграш у церкві був розкритий, Барт продає свою душу Мілгаусу за 5$. Незабаром хлопець починає шкодувати про своє рішення, і намагається повернути продане. Врешті-решт він повертає душу завдяки допомозі з неочікуваного адресу.

Сюжет Редагувати

Барт і душа Редагувати

Під час недільного богослужіння Барт роздає парафіянам церкви псалми під назвою «У Едемському саду» автора Айрона Баттерфляя. Текст справді належить Баттерфлаєві, але це не церковна пісня, а рок-н-ролл. Коли Преподобний Лавджой помічає, що щось в псалмі не так, він збирає в окремій кімнаті дітлахів, переконаний, що то їхні жарти. Нарешті, після чисельних погроз, Мілгаус розколовся і видав Барта. За цю витівку Лавджой змусив малого Сімпсона і Мілгауса (за те, що настукав на друга) чистити труби органу. Барт розлючений на Мілгауса, але той виправдовується, мовляв не хоче, аби його душу скльовували ворони (якими їх лякав Лавджой), на що Барт відказує, що душі не існує. Мілгаус пропонує товаришу, якщо той впевнений у своїх словах, продати свою душу йому за 5$. Барт погоджується, здійснивши продаж у вигляді листка паперу з написом «Душа Барта Сімпсона».    

На ці гроші Барт покупає губку у вигляді динозавра, уявляючи, як намочивши її й збільшивши у розмірах, налякає Лісу. Одначе бажаного ефекту не відбувається — губка ніяк не відреагувала на воду. Хлопець жаліється, що втратив заради цієї нисенітниці п'ять баксів, і розповідає сестрі, звідки взяв гроші. Ліса не схвалює братів вчинок і переконання, вірячи в існування душі. У відповідь він лише сміється з неї, пропонуючи продати їй свою совість і сором. 

З Бартом починає траплятися веренина дивних речей. Маленький Помічник Санти і Сніжок відмовляються підпускати до себе, автоматичні двері в крамничці «На швидку руку» не відчиняються перед ним, не проявляється конденсація на склі. А незабаром зникає й почуття гумору. Тоді Барт справді починає хвилюватися, чи не втратив душу. Він йде до Мілгауса, прагнучи повернути папірець, проте хлопак вимагає натомість 50$. 

Перед сном він намагається зізнатися у вчинку перед Мардж, але вона не надає значення його словам. Вночі Барту сниться сон, де він бачить своїх одноліток і їх душі: всі разом зі своїми душами починають гребти по річці, але в Барта душі немає і нічого не виходить.

Сімпсони йдуть на вечерю до ресторана Мо. Перед тим, як розпочати їсти, Ліса пропонує помолитися за душу. В Барта остаточно здають нерви й він знову біжить до Мілгауса. Але виявляється, що він з батьками поїхав до бабусі, оскільки в їх будинку знайшли тарганів і проводять дезинфекцію. Барт блукає містом, помічає Ральфа Віґама і вимагає від нього віддати душу за 1$, налякавши хлопчика. Зрештою він знаходить будинок бабусі Ван Гутенів, та Мілгаус йому розповідає, що віддав клаптик паперу продавцю коміксів в обмін на підставки з Альфом. Залишок ночі Барт проводить під дверима магазину коміксів, але від продавця дізнається, що той ще минулого дня продав папірець. Він відмовляється називати ім'я покупця, тож Барт, втративши надію, повертається додому. У своїй кімнаті він звертається до Господа по допомогу. Раптово папірець падає йому на ліжко. Виявилось, це Ліса придбала душу від продавця коміксів. Барт швидко з'їдає папір. Вночі йому сниться, як він пливе на човнику разом зі своєю душею, як і всі інші.     

«Повний шлунок дядька Мо» Редагувати

Того ж дня, коли Барт продає душу, у барі Мо зупиняється доктор Гібберт із своєю родиною на обід. Але оглянувши не надто привабливий інтер'єр закладу, все ж таки змушений відмовитися. Тоді Мо задумується, а чи не перетворити шинок на родинний ресторан. Він здійснює свій задум, змінює назву закладу на «Повний шлунок дядька Мо» і деякий час ребрендінг користується великим успіхом. Втім, незабаром Мо не витримує навантаження і зривається на дитині. Така поведінка відлякує клієнтів і пан Сизляк змушений повернутися до концепції звичайної пивної.