Вікі Сімпсони
Advertisement
епізод
посилання
приколи
Виступи
галерея
скрипт
кредити
Дуже великий Гомер
Мати Сімпсон
Останній блиск Другого Номера Боба

Мати Сімпсон Це восьма Епізод сезон 7.

Анотація[]

Щоб уникнути необхідності збирати сміття для електростанції, Гомер за допомогою Барта придумує трюк, щоб видати себе за мертвого, і кидає манекен у річку. Тим не менш, справа швидко стає незручною, оскільки всі жителі Спрінгфілда приходять, щоб висловити свої співчуття Мардж і дітям.

Тоді в будинку відключають електрику, бо це було на ім’я Гомера. Останній нарешті вирішує піти і залагодити справу і йде до адміністрації Спрінгфілда, щоб його привезли живим. Потім він дізнається, що його мати, Мона, не померла і що прекрасна могила на цвинтарі Спрінгфілда — це могила Волта Вітмена... Авраам збрехав йому.

Гомер йде на цвинтар і через свою горезвісну незграбність падає в призначену для нього свіжовикопану могилу з позначкою «Гомер Дж. Сімпсон». Тоді жінка кепкує з нього, питаючи, що він робить у могилі її сина. Вони знову зустрічаються, і Мона проводить довгі дорогоцінні моменти, надолужуючи втрачений час зі своєю сім'єю, але Барт і Ліза розуміють, що вона ніколи не погоджується говорити про своє минуле і тікає, коли бачить поліцію. Потім вона зізнається, що коли Гомер був ще дитиною, вона пішла зі стрічкою, щоб знищити лабораторію, присвячену вивченню мікробів, що належала містеру Бернсу. Коли остання перетинає їй шлях на пошті і впізнає її, вона знову змушена тікати.

Advertisement